?

Log in

Previous Entry | Next Entry

HAHAHA!! SO wierd!!!!!

For reference, the IM message is above whoever said what.





Tree fiddy!
RealisticSalmon
is this an AIM BOT or what?
its actually three forty
no wonder that damn monster keeeps coming back to our house u keep giving him tree fiddy
RealisticSalmon
who is this
RealisticSalmon
you're fucked in the head you know?
this is true2lifetenor1
who the hell are you?
who?
RealisticSalmon
im thinking you have the wrong person
I don't know you
okay
RealisticSalmon
hwos this?
u imed me
RealisticSalmon
this is M@
RealisticSalmon
no, actually I didn't
who is this
RealisticSalmon
name's Justin
justin c?
RealisticSalmon
no
Justin D.
I live in PA
then idk you
RealisticSalmon
u imed me saying tree fiddy
RealisticSalmon
r u serious?
RealisticSalmon (4:36:10 AM): Tree fiddy!
RealisticSalmon signed off at 4:36:57 AM.
RealisticSalmon is offline and will receive your IMs when signing back in.
RealisticSalmon
I've got some virus or something
I totally did not send that
well i got it
RealisticSalmon
not sure how that happened
I don't even know what tree fidy means anywyas
normally that only sends to people on ur bl
RealisticSalmon
why am i on ur buddy list?
RealisticSalmon
This is Justin Dunkle
do you know me?
I'm pretty sure you're not on my buddy list
do u have a facebook?
RealisticSalmon
yeah
what's ur name?
matt barone
RealisticSalmon
i go to suny new paltz
RealisticSalmon
well, we def don't know through facebook
sorry about the message. Im super confused
haha okay c ya
RealisticSalmon
no prob
RealisticSalmon
l8r
just ignore it if it happnes again or block me or something lol

Profile

true2lifetenor1
Justin Dunkle

Latest Month

May 2008
S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow